SZTORI
" Értesítés, Intézkedés... "
Felszólító levél érkezett a tárhelyre.
Az Ügyfélkapu Tárhelyre érkezett felszólítás!
A Hivatalok a Tárhelyre küldik ki a leveleket. Ezek között vannak fontos és kevésbé fontos levelek is. A tárhelyre elhelyezett hivatalos levelek címe, több kevesebb sikerrel utal a levél tartalmára. A NAV a hibaüzenetről érkező levélnek az a címet adta:
" ÉRTESÍTÉS - INTÉZKEDÉS "
Az
ügyfél jelezte, hogy a tárhelyére kapott egy "Értesítés, intézkedés " című levelet. Nézzem már meg, hogy mi lehet benne, mert a frász jött rá!
Megnéztem, és az ügyfelet megnyugtattam, hogy ez csak egy hiba üzenet, a rendszer magától fogja javítani.
Az ügyfél válasza a megnyugtatásomra, annyira tetszett, hogy hozzájárulásával megosztom veletek!
AZ ÜGYFÉL VÁLASZA, idézem:
"Köszi,
hogy visszajeleztél! Szeretem, hogy pénteken 5 után küld egy ilyet a NAV,
hogy hétvégén legyen min rágódnunk. Szerintem a rendszergazdák direkt
csinálnak ilyeneket, mert lehet, hogy van egy titkos klubjuk, ahol azon
röhögnek egymás között, hogy ezen a hétvégén hány embert sikerült
megszívatni. ÉRTESÍTÉS-INTÉZKEDÉS! Este rád törnek és bilincsben visznek
el és benne leszel a híradóban!
Szóval köszi, hogy nem tartottad be a munkaidőd és megszabadítottál az éjszaka rám törő rémképektől!
Imre"
A jó üzleti döntésekhez, légy tájékozott adózó!
Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran, hogy mások is tudjanak róla!