Vedd fel velem a kapcsolatot!

SZTORI

" Értesítés, Intézkedés... "

 Felszólító levél érkezett a tárhelyre.

Az Ügyfélkapu Tárhelyre érkezett felszólítás!

A Hivatalok a Tárhelyre küldik ki a leveleket. Ezek között vannak fontos és kevésbé fontos levelek is. A tárhelyre elhelyezett hivatalos levelek címe, több kevesebb sikerrel utal a levél tartalmára. A NAV a hibaüzenetről érkező levélnek az a címet adta:

" ÉRTESÍTÉS - INTÉZKEDÉS "

Az ügyfél jelezte, hogy a tárhelyére kapott egy "Értesítés, intézkedés " című levelet. Nézzem már meg, hogy mi lehet benne, mert a frász jött rá!

Megnéztem, és az ügyfelet megnyugtattam, hogy ez csak egy hiba üzenet, a rendszer magától fogja javítani.

Az ügyfél válasza a megnyugtatásomra, annyira tetszett, hogy hozzájárulásával megosztom veletek!


AZ ÜGYFÉL VÁLASZA, idézem:
"Köszi, hogy visszajeleztél! Szeretem, hogy pénteken 5 után küld egy ilyet a NAV, hogy hétvégén legyen min rágódnunk. Szerintem a rendszergazdák direkt csinálnak ilyeneket, mert lehet, hogy van egy titkos klubjuk, ahol azon röhögnek egymás között, hogy ezen a hétvégén hány embert sikerült megszívatni. ÉRTESÍTÉS-INTÉZKEDÉS! Este rád törnek és bilincsben visznek el és benne leszel a híradóban!
Szóval köszi, hogy nem tartottad be a munkaidőd és megszabadítottál az éjszaka rám törő rémképektől!

Imre"

A jó üzleti döntésekhez, légy tájékozott adózó!

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELEMRE
Nem szórom tele a postaládád, csak akkor jelentkezek, ha valami új és fontos.
Nézd meg az e-mailed!  ( A spamat is nézd át! )  Nyisd meg!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran, hogy mások is tudjanak róla!