Az előző bejegyzésemben arról írtam, hogy ha nem veszem át a postán érkezett iratot, akkor azt visszaküldik a feladó részére. Ekkor nem ismerem meg az írat tartalmát, nem tudom, hogy számomra kedvező vagy hátrányos megállapítások vannak-e benne, nem fogom tudni, mi várható a jövőben, nem lesz lehetőségem megvédeni magam.
Tárhely
Ügyfélkapu tájékoztatók
Blog
Az ügyfélkapu tárhelye ahol zajlik a levelezés az adózó és a NAV, valamint egyéb hatóságok között. Így tárhely működésének ismerete nagyon fontos, hogy minden iratot időben észleljünk, és átvegyünk, úgy, ahogy régen a postától átvettük az lakásajtóban.
Az Személyi jövedelem adóval kapcsolatos hibaüzenetek, az átalányadózók aktuális hivatalos levelei, és cégek cégbírósággal kapcsolatos értesítői mind ide érkeznek.
A levelek 30 napig érhetők el a tárhelyen utána törlődnek, ezért fontos, hogy jól legyen beállítva az email cím.
Tíz napod van rá, hogy átvedd a NAV levelét
Mindannyian tudjuk, ha nem tartózkodunk otthon, a postás egy értesítőt hagy a postaládánkban, hogy levelünk érkezett.Ezen az értesítőn szerepel, hogy ki küldte a hivatalos levelet.10 napunk van, hogy a hivatalos levélért érte menjünk a postára, illetve a postás még egyszer kihozza, és megpróbálja átadni.Ha nem vesszük át 10 nap alatt a levelet,...

A jó üzleti döntésekhez, légy tájékozott adózó!